Jak poprawić swoją organizację pracy

Sposobów na poprawienie własnej organizacji pracy jest bardzo wiele, ale zanim jakikolwiek będziemy chcieli wypróbować powinniśmy najpierw uczciwie przyznać się do tego, że mamy problem z zaplanowaniem dnia w pracy i aby nasza praca przynosiła pożądane efekty musimy być gotowi na wprowadzenie radykalnych zmian. Każda praca składa się zza kresu wielu obowiązków, z czego jedne są bardziej istotne, a drugie mniej. Chcąc poprawić swoją organizację w pracy powinniśmy spróbować wytyczać sobie priorytety, dzięki czemu najpierw będziemy wykonywali te prace, które są najważniejsze i wymagają najwięcej skupienia,a potem zajmiemy się cała resztą. Kolejnym sposobem na to, aby nasza praca przebiegała według jasno określonego planu jest podzielenie wszystkich zadań na te, które są zarazem pilne i ważne, na te, które są pilne, ale niezbyt ważne, niepilne, ale ważne oraz niepilne i nieważne. Posługując się taka matryca uda nam się wychwycić pożeracze czasu i skupić na tym, co naprawdę ma duże znaczenie.

sisr.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here